Wout Poels. nu al populair in Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van René Poels - WaarBenJij.nu Wout Poels. nu al populair in Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van René Poels - WaarBenJij.nu

Wout Poels. nu al populair in Rio

Door: René Poels

Blijf op de hoogte en volg René

13 Oktober 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

De Ronde van Rio moet nog worden georganiseerd, maar Vacansoleil renner Wout Poels kennen ze al.Voor de aardigheid heb ik wat stickers uitgedeeld en die werden gretig afgenomen door de kinderen in het nachtopvanghuis van AMAR. En de Nederlandse consul in Rio, Paul Comenencia, was enthousiast te horen dat Limburg weer goede renners heeft. Hij is betrokken met het Nederlandse bedrijfsleven bij een groot fietsplan in Rio de Janeiro samen met de lokale overheid. De fiets moet hier gepromoot worden om daardoor het autoverkeer te verminderen. De Ronde van Rio moet daar een bijdrage aan leveren. En wie weet koerst Wout over enkele jaren over de Copacabana.... .

• 14 Oktober 2011 - 05:48

Corry:

Wat leuk,Wij zijn niet alleen fan van WOUT (!!!) maar van jullie allemaal!!!!

René

Ik ben voorzitter van het Wereldpaviljoen Steyl (Venlo) en voorzitter van de landelijke Stichting Sint Martinus voor hulp aan straatkinderen in Rio de Janerio (Braziliė). En secretaris van de fanclub Wout Poels.