Werkbezoek naar Rio de Janeiro - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Poels - WaarBenJij.nu Werkbezoek naar Rio de Janeiro - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Poels - WaarBenJij.nu

Werkbezoek naar Rio de Janeiro

Door: René Poels

Blijf op de hoogte en volg René

03 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Van 6 tot en met 16 oktober ben ik samen met collega-bestuurders Bernard Ruyten op werkbezoek naar Rio de Janeiro. We bezoeken onder andere onze bevriende straatkinderen organisatie AMAR, het mensenrechtencentrum CEDECA en de student Pablo Cleto Silva, de ex-straatjongen die dankzij onze stichting op de universiteit van Rio de Janeiro rechten studeert. René Poels, vice-voorzitter Stichting Sint Martinus (voor hulp aan straatkinderen)

• 05 Oktober 2011 - 17:48

Jan En Trudy Poels:

Goede reis,veel succes en kom gezond weer terug

• 10 Oktober 2011 - 10:33

Corry:

Hoi Rene en Bernard.

We volgen maar wat graag jullie belevenissen en wensen jullie ook veel succes en een hele fijne en bijzondere reis toe.
    Fred & Corry

• 11 Oktober 2011 - 15:08

Ad,Ine Haans:

Jullie zijn al weer een weekje onderweg.
    Veel goede samenwerking gewenst,aldaar.
    Viva la musica.
    Groet,AD

René

Ik ben voorzitter van het Wereldpaviljoen Steyl (Venlo) en voorzitter van de landelijke Stichting Sint Martinus voor hulp aan straatkinderen in Rio de Janerio (Braziliė). En secretaris van de fanclub Wout Poels.