Weer terug in carnaval vierend Meerloi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Poels - WaarBenJij.nu Weer terug in carnaval vierend Meerloi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Poels - WaarBenJij.nu

Weer terug in carnaval vierend Meerloi

Door: René Poels

Blijf op de hoogte en volg René

08 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Het zit er weer op. Hans en Karin Vestjens en José en ik hebben 3,5 week door Zuid-India gereisd met o.a. bezoeken aan het geweldige project van Steven Vidyaakar in Chennai (dat SOS Meerlo-Wanssum steunt) en het bijzondere opleidingsinstituut van Paul Kronenberg (Venray) en Sabriye Tenberken (Bonn). Tussendoor hebben we gereisd, veel plaatsen en tempels bezocht genoten van het land, het volk en hun cultuur. Via onze verhalen konden jullie een beetje met ons meereizen. Dank voor de leuke reacties.
Carnavalszondag keerden we gezond en wel weer terug en zagen op de rotonde in Wanssum ons SOS beeld uitgedost als een ware carnavalist. Alaaf!

• 08 Maart 2011 - 13:00

Ronnie En Evelien:

Alaaf vanoeht kepel!

• 13 Maart 2011 - 13:24

Diny :

José nog bedankt voor het doorsturen van de site. Heel mooi en interessant om zo de reis een beetje mee te beleven. Groetjes aan ieder en tot mails/ziens

• 14 Maart 2011 - 17:05

Helmut Boeijen:

Beste René,

Zou je mij aub willen bellen of mailen?

Ik heb je zojuist een email gestuurd via je @home adres.

Alvast bedankt,

Helmut Boeijen
    (Omroep Brabant)

René

Ik ben voorzitter van het Wereldpaviljoen Steyl (Venlo) en voorzitter van de landelijke Stichting Sint Martinus voor hulp aan straatkinderen in Rio de Janerio (Braziliė). En secretaris van de fanclub Wout Poels.